Szimmetrikus négykerék hajtás. Nyomaték elosztás 50-50% az
első és hátsó tengely között. 3db sper differenciálmű.
kuplung: 240mm-es 6 ágú szinter tárcsa, Ford szerkezet,
hidraulikus működtetés.
váltó: Ford MTX hibrid ház, ferdefogazású, szinkronos,
módosított áttételű 4-5. fokozat, rövid difi, leszerelhető osztómű,
működtetés bowdenes /Focus/.
első diffi: fogaskerekes torsen sper, a váltóba építve.
középső diffi: fogaskerekes torsen sper, az osztóműbe építve.
hátsó diffi: lemezes torsen sper /Lada VFTS orosz/.
osztómű: Egyedi, kúpfogaskerekes szöghajtással.
kardántengely: egyedi
féltengelyek: egyediek, belső csuklók VW golyós átm: 90mm
külső csuklók Ford Escort.
váltó áttételek: 1. 3,41
2. 2,13
3. 1,48
4. 1,17
5. 0,97
D. 4,61
végsebesség: kb 190 km/ó /a leszabályozási fordulatszámtól függően/