ESCORT RS
mini wrc, az élmény kedvéért!

MENÜ

a hajtásról:                           

 

Szimmetrikus négykerék hajtás. Nyomaték elosztás 50-50% az

első és hátsó tengely között. 3db sper differenciálmű.

 

kuplung: 240mm-es 6 ágú szinter tárcsa, Ford szerkezet,

               hidraulikus működtetés.

váltó: Ford MTX hibrid ház, ferdefogazású, szinkronos,    

         módosított áttételű 4-5. fokozat, rövid difi, leszerelhető osztómű,   

         működtetés bowdenes /Focus/.   

első diffi: fogaskerekes torsen sper, a váltóba építve. 

középső diffi: fogaskerekes torsen sper, az osztóműbe építve. 

hátsó diffi: lemezes torsen sper  /Lada VFTS orosz/.   

osztómű: Egyedi, kúpfogaskerekes szöghajtással.      

kardántengely: egyedi                

féltengelyek: egyediek, belső csuklók VW golyós átm: 90mm   

                     külső csuklók Ford Escort.   

váltó áttételek:    1. 3,41   

                         2. 2,13   

                         3. 1,48   

                         4. 1,17   

                         5. 0,97   

                         D. 4,61      

végsebesség: kb 190 km/ó  /a leszabályozási fordulatszámtól függően/   

    

 

 

 

Asztali nézet